μια ορθοπεταλιά τη μέρα

Το ποδήλατο θεωρείται απ'ο τα πιο αερόβια αθλήματα. Με το ποδήλατο γυμνάζεται κυρίως το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, καθώς και οι μυς των ποδιών.

Μία μελέτη έδειξε ότι ακόμα και σε συνθήκες κυκλοφορίας σε μεγάλη πόλη (καυσαέρια, μποτιλιάρισμα) η συγκέντρωση μονοξειδίου του άνθρακα στο αίμα των ποδηλατιστών ήταν 10 φορές μικρότερη απ’ ότι σε επιβάτες και οδηγούς αυτοκινήτων. Ο ποδηλάτης εξάλλου, λόγω της ταχύτητάς του, παραμένει πολύ λιγότερο στην κυκλοφορία από τον οδηγό ή επιβάτη Ι.Χ., επιβάτες λεωφορείων, τρόλεϊ, ταξί και τους πεζούς (όλοι αυτοί έχουν μέση ωριαία ταχύτητα στην πόλη 5-10 χιλιόμετρα, ενώ οι ποδηλάτες περί τα 20).

Σ΄ όλον τον κόσμο πνέει ο άνεμος της επιστροφής στο φυσικότερο. Ποδήλατο σημαίνει ταυτόχρονα ψυχαγωγία, σημαίνει καθημερινή μεταφορά, σημαίνει άθληση, σημαίνει προστασία και βελτίωση της ανθρώπινης υγείας. Σημαίνει σεβασμό στη φύση και το περιβάλλον. Σημαίνει κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων. Σημαίνει μια διαφορετική και πολυπόθητη προσέγγιση όσον αφορά στα προβλήματα της τρομακτικής επιβάρυνσης των οικοσυστημάτων της πατρίδας μας - το πώς μπορούμε να αφήσουμε κατά μέρος τον απαιτητικό, ρυπογόνο και θορυβώδη κινητήρα εσωτερικής καύσης και να επιλέξουμε τον αρμόζοντα τρόπο για να τα πλησιάσουμε, να τα γνωρίσουμε, να τα προστατέψουμε.

Η χρήση του ποδηλάτου για τις βόλτες και τις μετακινήσεις σας μπορεί να έχει πολλά οφέλη για την υγεία σας, τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική. Όπως εξηγούν προπονητές και αθλητές η σωστή ποδηλασία μπορεί να βοηθήσει στο να αναπτύξετε και να διατηρήσετε ένα υγιές και καλογυμνασμένο σώμα. Με την ποδηλασία όχι μόνο θα χάσετε τα περιττά κιλά γρήγορα και ανώδυνα αλλά θα αποκτήσετε και ένα καλογυμνασμένο σώμα με γραμμωμένους μυς.

Επιπλέον ποδηλατώντας θα βελτιώσετε σημαντικά την φυσική σας κατάσταση χωρίς να κινδυνεύετε ιδιαίτερα από τραυματισμούς αφού το σώμα δεν καταπονείται όπως για παράδειγμα στο τρέξιμο όπου οι κραδασμοί είναι πολλοί. Παρόλα αυτά τα επιθυμητά αποτελέσματα έρχονται μόνο με τη σωστή χρήση. Σημαντικό είναι να επιλεχθεί αρχικά το κατάλληλο ποδήλατο όσον αφορά τον τύπο (mountain, road, trekking κτλ.) αλλά και τον σωματότυπο του ποδηλάτη. Γι ‘αυτό η αγορά ποδηλάτου είναι καλό να γίνεται από εξειδικευμένα καταστήματα και κατόπιν δοκιμής.

Πέρα από τη σωματική υγεία η ποδηλασία βελτιώνει σημαντικά και για την ψυχική μας υγεία. Η ποδηλασία έχει ιδιαίτερα χαλαρωτική επίδραση λόγω της ομοιόμορφης, κυκλικής κίνησης που σταθεροποιεί τις σωματικές και συναισθηματικές λειτουργίες του οργανισμού. Αυτό μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και άλλα ψυχολογικά προβλήματα. Η άσκηση βοηθάει επίσης την ορμονική ισορροπία. Ειδικότερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε, η οικονομική λύση του ποδηλάτου φαίνεται πως έχει διπλά θετική επίδραση στην ψυχολογία μας.

  K sports   wtb bikes   Λιάρος Βιοιατρική
 
  Groyvas bikes    Rotor  Haibike  
 lezyne Mr france 
Anek lines Blue Star Ferries Blue Star Ferries